verhuisd!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marco Blokland - WaarBenJij.nu verhuisd!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marco Blokland - WaarBenJij.nu

verhuisd!!

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

14 April 2013 | Oeganda, Kampala

Nou na mijn vorige update is er in een paar dagen weer een hoop gebeurt. Zo was de verjaardag erg gezellig maar heel druk en toen het ineesn ging regenen zat het hele huis vol...
mijn weekje reservations zit er op en morgen ga ik naar "concierge" wat ik daar ga doen weet ik nog niet maar laat ik jullie weten.
Woensdag gespannen sfeer, State House security oftewel het leger had ons even overgenomen voor een dagje. de gehele vleugel van de 12e etage werd overgenomen dus we moesten gasten die daar verbleven overbrengen naar andere kamers, welke we niet hadden want door een internationaal congres zaten we voor 117 % vol.... dus de overige 17 % bij andere hotels ondergebracht. en al dit omdat onze president even langs kwam. Sluipschutters op het dak alle entrees werden voorzijn van 5 militairen welke met AK47 en m60 machine geweren de macht moesten tonen en de vleugel van de twaalfde daar was even gezellig.
Maar ja ook weer meegemaakt (en hier heb ik geen fotos van want dat vinden ze niet zo leuk).
Verder ben ik gisteren verhuisd naar "Constellation" appartments, welke eigendom zijn van het hotel en aan de overkant van de straat is. dus dat is wel weer lekker...

Nou ik ga vandaag naar het zwembad want ik ben vrij en het weer is goed!
Groeten uit Afrika.

  • 15 April 2013 - 20:11

    Ellen:

    Leuk zo'n visite van de president.......
    Zijn je huisgenoten meeverhuisd? XXX

  • 15 April 2013 - 20:14

    Ellen:

    En wel nog foto's van je nieuwe onderkomen plaatsen hè! Grtjs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

1 Jaar in Afrika

29 Januari 2014

To good to be true

01 Januari 2014

Happy new year!!!

17 November 2013

Ciao Bahir Dar!

05 November 2013

November - Hawassa
Marco

Hallo iedereen welkom op mijn blog. Als je op de mailing list wilt komen stuur dan even een mailtje naar marcoblokland1980@gmail.com dan voeg ik je toe aan mijn lijst en ben jij als een van de eerste op de hoogtevan de nieuwtjes uit Kampala!

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8919

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: