alweer ruim een maand voorbij! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marco Blokland - WaarBenJij.nu alweer ruim een maand voorbij! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marco Blokland - WaarBenJij.nu

alweer ruim een maand voorbij!

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

18 Maart 2013 | Oeganda, Kampala

Zo alweer 13 dagen geleden dat ik een update heb geschreven dus dat werd wel eens tijd... loop nog steeds mee in de F & B afdeling en het is nog steeds druk, grootse evenement was St. Patricks day afgelopen zaterdag. Iers jaarfeest! 330 gasten keuze menu en heel veel whiskey en Guiness.....
Verder afgelopen week in de roomservice meegelopen en heb nu ook mijn eerste echte opdracht gekregen. alle hotels in Kampala gaan vergelijken, wat dan weer met zich meebrengt dat ik lekker op verschillende dagen/avonden naar hotels toe ga...
Verder een aantal keer in Kampala geweest en ook een beetje downtown geweest. Ga ik later nog wat fotos van bijvoegen maar vandaag is het weer slecht 20 graden en regen en zelfs hagel!!!! jaja dat op de evenaar.. Bizar he. maar daardoor is gelijk het internet nog minder goed als dat het al was...
zit nu verlaten en alleen op kantoor aangezien ik al vanaf 17.00 uur op gasten aan wachten ben... tis nu 19.20 uur.

Over een uur ga ik eten en dan naar huis. verder heb ik nu niet zo heel veel te vertellen. kan blijven vertellen dat het goed weer is behalve vandaag dan... maar dat schiet ook niet echt op...

ben eigenlijk wel eens naar een beetje reacties aan het wachten, hoe is het daar wat maken jullie mee.... heb ik ook wat te doen in mijn vrije tijd.... tot de volgende update...

Grt Marco


  • 20 Maart 2013 - 20:50

    Ellen:

    Ha die Marco, leuk om weer even wat te lezen. Jij bent wel grappig hoor, vraag je of wij hier in het koude, natte Nederland onze verhalen aan jou willen vertellen. Niet echt boeiend natuurlijk. Wel zijn we van het weekend even bij oma Finkie geweest. Ze zat heerlijk op haar mopperstoel.......Rene zijn auto was weer kapot. Tsjaa en je begrijpt wel, ze wil dat hij een andere auto koopt. Nou wij hebben Rene nu zover!!! Yeah thomas heeft de man waar hij zijn auto gekocht heeft een zoekopdracht gegeven......en oma blij dat er wat gaat gebeuren. Kus kus kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

1 Jaar in Afrika

29 Januari 2014

To good to be true

01 Januari 2014

Happy new year!!!

17 November 2013

Ciao Bahir Dar!

05 November 2013

November - Hawassa
Marco

Hallo iedereen welkom op mijn blog. Als je op de mailing list wilt komen stuur dan even een mailtje naar marcoblokland1980@gmail.com dan voeg ik je toe aan mijn lijst en ben jij als een van de eerste op de hoogtevan de nieuwtjes uit Kampala!

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 8923

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: