Aankomst - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marco Blokland - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marco Blokland - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

13 Februari 2013 | Oeganda, Kampala

Zo eerste dag, aankomst Kampala... vluchten zijn goed gegaan en na de transfer van Entebbe naar Kampala 38 km maar slechte weg dus ruim 40 minuten rijden zijn we aangekomen in het hotel. het hotel waar ik nu verblijf en waar ik ook in ga werken is het Sheraton. (www.sheratonkampala.com) voor meer info...

Vandaag tropische buien gehad en ga nu de omgeving een beetje verkennen...

grt Marco

  • 13 Februari 2013 - 21:09

    Ellen:

    Hoi Marco, heerlijk om te horen dat je veilig aangekomen bent. Uiteraard ook je moedertje nog even aan de telefoon gehad. Heb ondertussen de website even bekeken, niet slecht om 5 maandjes te vertoeven. Ben erg benieuwd naar de volgende verhalen van de omgeving. Heb je al enig idee waar je gaat wonen als de eerste dagen in het hotel er op zitten? Kus en knuffel van ons Thomas, Ellen& Marcia

  • 16 Februari 2013 - 00:38

    Henk:

    ik krijg nog 5 euro van je. Dat is een euro per maand.

  • 16 Februari 2013 - 00:41

    Albert:

    he Marco!
    Jij bent goed bezig! klinkt als het begin van een avontuur! ik ga je in ieder geval op je blog volgen! Veel plezier dan maar en ben benieuwd naar de volgende blog. Doei He...Albert

  • 16 Februari 2013 - 00:41

    Albert:

    he Marco!
    Jij bent goed bezig! klinkt als het begin van een avontuur! ik ga je in ieder geval op je blog volgen! Veel plezier dan maar en ben benieuwd naar de volgende blog. Doei He...Albert

  • 16 Februari 2013 - 00:41

    Albert:

    he Marco!
    Jij bent goed bezig! klinkt als het begin van een avontuur! ik ga je in ieder geval op je blog volgen! Veel plezier dan maar en ben benieuwd naar de volgende blog. Doei He...Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

1 Jaar in Afrika

29 Januari 2014

To good to be true

01 Januari 2014

Happy new year!!!

17 November 2013

Ciao Bahir Dar!

05 November 2013

November - Hawassa
Marco

Hallo iedereen welkom op mijn blog. Als je op de mailing list wilt komen stuur dan even een mailtje naar marcoblokland1980@gmail.com dan voeg ik je toe aan mijn lijst en ben jij als een van de eerste op de hoogtevan de nieuwtjes uit Kampala!

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8925

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: