Ciao Bahir Dar! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Marco Blokland - WaarBenJij.nu Ciao Bahir Dar! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Marco Blokland - WaarBenJij.nu

Ciao Bahir Dar!

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

17 November 2013 | Tanzania, Zanzibar

Nog even vanuit Bahir Dar een laatste bericht.
Na gisteren met mijn hele team op stap te zijn geweest en samen gegeten en gedronken en gefeest. En vandaag met wat collega's te hebben ge bbqt en daarna nog een rondje op het meer gevaren is het dan toch echt voorbij.

Morgen ochtend om 7.30 naar het vliegveld en om 9.45 ben ik in Addis Ababa.Waarna ik na twee daagjes Addis Ethiopie ga verlaten.
Eerst een weekje Oeganda en daarna weer Nederland.
Iets anders dan gepland (what else is new) ik zou de hele maand december komen maar ga 2e week december weer terug naar Afrika. En ditmaal niet naar Oeganda of Ethiopie maar naar het strand.
Kijk gerust even op www.essquehotels.com hier ga ik F&B (Food and Beverage) manager worden. En nu officieel! Als expat aan de slag.

Ik hou het hier even bij want ik kom alweer bijna terug naar ons koude kikkerlandje..

Een laatste groet uit Ethiopie.

Marco


  • 17 November 2013 - 18:08

    Janniebogaart:

    Gaafmarco wel een interssant leven. Maar ook weer blij je te zien in nederland. Veel plezier nog en een goede thuisreis. Liefs janniebogaart

  • 17 November 2013 - 18:31

    Agnes Van Der Meijden:

    Hallo Marco,

    Gefeliciteerd! Soms moet je helemaal bij niets beginnen, zoals jij met je stage, maar dan kan het wel iets goeds opleveren.
    Naar welk strand ga je? Ik zal ook even googelen. Gelijk kijken of het in ons budget past.

    Goede reizen en succes met je nieuwe baan.

  • 17 November 2013 - 23:04

    Mart En Erika:

    Hoi Marco, wat gaat de tijd toch snel!!! Hoop dat je met goede herinneringen weer naar huis komt!! Goede reis en misschien zien we je nog even als je weer thuis bent!

  • 18 November 2013 - 08:14

    Berthie:

    Marco gefeliciteerd!!!
    Je hebt een baan, wat goed!
    Nu nog een week Oeganda - lijkt met ook geweldig - ennn dan een paar weken naar Nederland en vervolgens weer aan de slag in Afrika.
    Nou, 't is in ieder geval geen saai leven! Leuk hoor.
    Zal zo eens ff kijken op de website van essque.........
    En naar welk strand ga je dan??
    Veel plezier nog ennn zie je vast nog wel gauw!

    gr Berthie





  • 01 Januari 2014 - 11:41

    Jeab:

    Nice kha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

1 Jaar in Afrika

29 Januari 2014

To good to be true

01 Januari 2014

Happy new year!!!

17 November 2013

Ciao Bahir Dar!

05 November 2013

November - Hawassa
Marco

Hallo iedereen welkom op mijn blog. Als je op de mailing list wilt komen stuur dan even een mailtje naar marcoblokland1980@gmail.com dan voeg ik je toe aan mijn lijst en ben jij als een van de eerste op de hoogtevan de nieuwtjes uit Kampala!

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 8904

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: